Οι χαλαροί ρυθμοί στο νησί των Παξών διακόπτονται απότομα όταν όλοι οι ήρωες του «Maestro» επιστρέφουν κι ο αστυνόμος αρχίζει τις ανακρίσεις. Μέχρι που ο Φάνης δέχεται τη χαριστική βολή…

Όπως διαβάζουμε στο ρεπορτάζ του Βασίλη Ανδριτσάνου στο περιοδικό «Τηλέραμα» που κυκλοφορεί, το τελευταίο επεισόδιο του 2ου κύκλου της σειράς του MEGA θα επικεντρωθεί στις έρευνες για το φόνο που κάνει ο αστυνόμος στο νησί.

Όμως, οι έρευνες αυτές, του Δημοσθένη, κάθε άλλο παρά ομαλά κυλάνε. Οι κάτοικοι δεν μιλούν, αν και σίγουρα κάτι γνωρίζουν, και όσοι μιλούν το κάνουν για κουτσομπολιό ή για να εκτοξεύσουν κακίες προς τους γείτονές τους. Όμως ο ίδιος δεν το βάζει κάτω, δεν παραιτείται. Θα ανακαλύψει τον δολοφόνο, ακόμα και αν αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνει στην καριέρα του.

Επιστροφή

Οι μέρες περνούν και ο ένας μετά τον άλλον οι ήρωες επιστρέφουν στους Παξούς με βαριά καρδιά. Εκεί, στο καταπράσινο νησί του Ιονίου, τα συναισθήματα που είχαν καλά κρυμμένα μέσα τους βγαίνουν και πάλι στην επιφάνεια, μαζί με τα μυστικά και τα ψέματα. Πλέον κανείς δεν είναι ασφαλής.

maestro
«Maestro»: Η επιστροφή του Αντώνη στους Παξούς θα ξυπνήσει ξανά όλα τα συναισθήματα που τον δένουν με τον Σπύρο.

Ο Ορέστης τρέμει μήπως αποκαλυφθεί η εμπλοκή του στη δολοφονία του Χαράλαμπου. Ο Αντώνης συναντιέται ξανά με τον Σπύρο και αμέσως καταλαβαίνουν πως η αγάπη τους δεν έχει πεθάνει. Ο Φάνης, απομονωμένος από όλους, συνεχίζει το λαθρεμπόριο και βρίσκεται σε κίνδυνο. Μια σφαίρα τον βρίσκει στο κεφάλι και σωριάζεται κάτω… Ο Δημοσθένης βρίσκεται μπροστά σε ακόμα ένα… πρόβλημα και η συνέχεια έρχεται στους δέκτες του MEGA το φθινόπωρο!

Μια ματιά πίσω από τις κάμερες

Το γύρισμα της σοκαριστικής σκηνής όπου η Αλεξάνδρα φέρνει στον κόσμο το παιδί της στη μέση του δρόμου, ακριβώς στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, κράτησε αρκετές ώρες και χρησιμοποιήθηκαν σύγχρονα εφέ. Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι το νεογέννητο δεν ήταν αληθινό μωρό, αλλά μια ειδική κατασκευή, που έχουμε δει να εφαρμόζεται πολύ συχνά σε σειρές του εξωτερικού.

Οι άνθρωποι των εφέ είχαν φέρει μαζί τους δύο μωρά, ένα με πλακούντα, το οποίο και γέμισαν με αίματα, και άλλο ένα καθαρό, ώστε να το κρατήσει αργότερα στην αγκαλιά της η ηρωίδα. Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης βρισκόταν πλάι στη Στεφανία Γουλιώτη και της έδινε συνεχώς οδηγίες για το πώς να αποδώσει καλύτερα τη σκηνή.

Εκεί, στη μαρμάρινη είσοδο της πολυκατοικίας, οι τεχνικοί με την κάμερα βρίσκονταν σχεδόν πάνω στην πρωταγωνίστρια τη στιγμή που ουρλιάζοντας έφερνε στον κόσμο την κόρη της.

Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ