Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή “Happy Day” με την Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε για τη δουλειά της, τη ζωή της με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και την κόρη τους Ανατολή, ενώ απάντησε αν θα ήθελε να αποκτήσει δεύτερο παιδί.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι ο ακρογωνιαίος λίθος της σχέσης της με τον γνωστό καλλιτέχνη είναι ο σεβασμός που τρέφει ο σύντροφός της προς εκείνη, αποδεχόμενος πλήρως και χωρίς ανασφάλειες τη φύση της ως δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας.
Όσα αποκάλυψε η αγαπημένη τραγουδίστρια
«Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει.
Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα βάλουμε και προτεραιότητες άλλες θα βάλουμε, οπότε όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι τροχοπέδη… σε ό,τι έχεις, ξέρεις… δηλαδή είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό. Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι βράχος. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία», εξομολογήθηκε η Ήβη Αδάμου.
Για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού, η τραγουδίστρια απάντησε: «Δεν σκέφτομαι που θα ξαναμπώ σε μια διαδικασία για να κάνω μωρό ξανά, καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα, το θέμα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».
Η Ήβη Αδάμου και ο Μιχάλης Κουινέλης γνωρίστηκαν το 2010, σε μια περίοδο που και οι δύο έκαναν τα πρώτα σταθερά τους βήματα στη μουσική. Η γνωριμία τους έγινε μέσα από τη συνεργασία τους στον χώρο του τραγουδιού και πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε έναν δεσμό που, από την αρχή, κράτησε χαμηλούς τόνους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Η σχέση τους δοκιμάστηκε από την απόσταση και τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, ωστόσο παρέμεινε σταθερή και ουσιαστική.
Η απόφαση να μετακομίσουν μόνιμα στην Αλεξανδρούπολη, την ιδιαίτερη πατρίδα του Μιχάλη Κουινέλη, ήταν για τους ίδιους ένας τρόπος να προσφέρουν στο παιδί τους μια πιο απλή και γειωμένη καθημερινότητα. Μακριά από τη φασαρία της Αθήνας, αλλά κοντά στη φύση και στους δικούς τους ανθρώπους, έχτισαν μια ζωή με σταθερές βάσεις.