Πέντε μήνες έχουν συμπληρωθεί από το σοβαρό ατύχημα που σημειώθηκε στον Άγιο Δομίνικο, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του Survivor, με θύμα τον 21χρονο Σταύρο Φλώρο.
Το περιστατικό συνέβη όταν ο ίδιος και ο συμπαίκτης του, Μάνος Μαλλιαρός, είχαν πάει για ψάρεμα.
Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ένα τουριστικό σκάφος πέρασε από το σημείο όπου βρίσκονταν, με αποτέλεσμα οι προπέλες του να προκαλέσουν τον ακρωτηριασμό του αριστερού ποδιού του Σταύρου και σοβαρό τραυματισμό στο δεξί.
Έκτοτε, ο Σταύρος Φλώρος ακολουθεί έναν δύσκολο δρόμο αποκατάστασης, παραμένοντας σε εξειδικευμένο κέντρο και έχοντας υποβληθεί σε διαδοχικές χειρουργικές επεμβάσεις, με στόχο να ανακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη λειτουργικότητα.
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» μίλησε ο Γιάννης Μαλλιαρός, αδερφός του Μάνου Μαλλιαρού, ο οποίος περιέγραψε τις δραματικές στιγμές μετά το ατύχημα, αποκαλύπτοντας τα πρώτα λόγια του αδερφού του, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο βιώνει σήμερα όσα συνέβησαν.
Όλα όσα είπε
«Ο πρώτος άνθρωπος που θα συναντήσω τώρα που θα πάω στην Κρήτη είναι ο αδερφός μου. Είναι πολύ ερωτευμένος και αγαπάει πάρα πολύ την κοπέλα του, Μάγδα. Το πρώτο άτομο που επικοινώνησε όταν βγήκε και πήρε το κινητό είναι η Μάγδα.
Όταν έγινε το συμβάν και μίλησα εγώ πρώτα μαζί του, φρόντισα να έχω κι άλλα τηλέφωνα για να μιλήσουμε όλοι με τον Μάνο να τον ακούσουν όλοι. Όταν βγήκε και ήταν η μέρα επιστροφής στην Ελλάδα πήρε τηλέφωνο την Μάγδα και της μίλησε.
Τα πρώτα λόγια του αδερφού μου για το συμβάν με τον Σταύρο ήταν “έχει συμβεί κάτι, δεν ξέρω αν το ξέρετε, εδώ έχει γίνει ένας χαμός”. Ήταν πολύ άσχημα ψυχολογικά, σε πολύ άσχημη θέση. Το πρώτο πράγμα που μου είπε ήταν “το πόδι του Σταύρου είναι στη θάλασσα”. Παρακολουθείται ήδη από ψυχολόγο»
«Αν σκεφτείς ότι ο αδερφός μου είναι εκπαιδευτής κολύμβησης και ότι δεν εργάζεται αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί να μπει στη θάλασσα, δεν μπορεί να κάνει μπάνιο σε πισίνα, δεν μπορεί να εργαστεί λόγω του τραύματος. Γι’ αυτό τον στηρίζουμε όλοι, είμαστε στο πλευρό του. Όσον αφορά τη δίκη που διεξάγεται στον Άγιο Δoμίνικο ο οδηγός του σκάφους έχει να αντιμετωπίσει μία σειρά κακουργημάτων, έχει νομικές ευθύνες.
Άλλη η δίκη στον Άγιο Δομίνικο και άλλο οι συζητήσεις με την Αντζούν και τον σταθμό. Αυτό που ζητάμε αυτή τη στιγμή είναι να γίνει καλά ο Σταύρος και στη συνέχεια είμαστε βέβαιο ότι όλα θα τακτοποιηθούν. Όσον αφορά τον Σταύρο θέλω να πω ότι επειδή τον βλέπουμε που χαμογελάει, δεν δείχνει τον πόνο που βιώνει. Το παιδί πονάει πάρα πολύ. Έχει ένα άγχος για το πώς θα είναι ο Σταύρος μετά τα χειρουργεία»