Στην πρωινή εκπομπή «Buongiorno» βρέθηκε καλεσμένη η αγαπημένη τραγουδοποιός, Μαρίνα Σπανού.
Όλα όσα είπε
«Εγώ είχα μία αγάπη με τη μουσική από πολύ μικρή ηλικία, οπότε οτιδήποτε ερχότανε μαζί με αυτό, η ενορχήστρωση, το να μάθω κάποιο καινούργιο όργανο και τα λοιπά, ήτανε απλώς η εξέλιξη της δικής μου ανάγκης. Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι αυτό θα γίνει επάγγελμα. Ένιωθα ότι βρίσκω ένα καταφύγιο σε όλη αυτή την κατάσταση, στο δωμάτιό μου με το πιάνο μου και με την κιθάρα μου.»
«Όταν ξεκίνησε όλο αυτό, δεν είχα εικόνα του πού μπορεί να φτάσει. Εγώ βγήκα στον δρόμο έχοντας μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους. Αυτό ήταν το μέλημά μου και μόνο. Και τότε, επειδή είχαμε καραντίνα, είχαμε στερηθεί πάρα πολλά πράγματα η δική μου γενιά, των 17, 18, που μας έπιασε στο τελείωμα του σχολείου.
Εκεί που πάμε να ανοίξουμε τα φτερά μας και να μπούμε στη φοιτητική ζωή, και ξαφνικά κλεινόμαστε στα 10 τετραγωνικά στο δωμάτιό μας. Έτσι, βγήκα στον δρόμο έχοντας αυτή τη σκέψη: ότι θέλω με κάποιο τρόπο να συναντήσω παιδιά της γενιάς μου, να συνομιλήσουμε και να συνδεθούμε μέσω της μουσικής».
Τέλος, αποκάλυψε πως ο άνθρωπος που την παρότρυνε να ανέβει στη σκηνή και να πει δικά της τραγούδια αλλά και να γράψει περισσότερο ήταν ο Κωστής Μαραβέγιας.
«Θα τον ευγνωμονώ για όλη μου τη ζωή. Ήταν τότε το 2021, τη δεύτερη χρονιά που βγήκα στον δρόμο… Με είχε πάρει και μου λέει: “Έχω δυο συναυλίες στο Άλσος, θέλω να ‘ρθεις μαζί μου να πεις δυο τραγούδια”. Και του προτείνω 10 διασκευές. Μου λέει: “Δεν έχεις γράψει τίποτα δικό σου;” Του λέω: “Ναι, έχω γράψει, Κωστή, αλλά δεν θέλω, ντρέπομαι…”
Μου λέει: “Άκουσε να δεις. Σε αναγκάζω, γιατί ξέρω ότι πρέπει να βγαίνεις με το δικό σου υλικό. Και σε παρακαλώ πάρα πολύ, θέλω να γράφεις πάντα, γιατί αυτός είναι ο δικός σου δρόμος”. Και τότε μου πρότεινε να κυκλοφορήσει αυτό το τραγούδι. Αυτή η φράση “να γράφεις πάντα” με στοίχειωνε όλο το καλοκαίρι, και έτσι γεννήθηκε και ο πρώτος μου δίσκος… Ξαφνικά άρχισα να γεννάω».