Μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της διανύει η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, καθώς πριν από λίγες ημέρες υποδέχθηκε στον κόσμο τον γιο της.

Η πρώην παίκτρια του Survivor ζει πρωτόγνωρα συναισθήματα και δεν έκρυψε τη χαρά και τη συγκίνησή της για το νέο κεφάλαιο που άνοιξε στη ζωή της.

Μέσα από ανάρτησή της στα social media, θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσοι της έστειλαν ευχές και μηνύματα αγάπης μετά τη γέννηση του μωρού της.

Η ίδια απολαμβάνει κάθε στιγμή της μητρότητας και εξέφρασε δημόσια την ευγνωμοσύνη της για τη στήριξη και το ενδιαφέρον που δέχθηκε από τον κόσμο αυτές τις ξεχωριστές ημέρες.

«Το ευχαριστώ για όλες αυτές τις ευχές που μου έχετε στείλει είναι πραγματικά λίγο. Νιώθω απίστευτα τυχερή που έχω όλους εσάς. Σας ευχαριστώ για κάθε ευχή, κάθε μήνυμα και κάθε όμορφη σκέψη. Τα ανταποδίδω διπλά».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , , , ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ