Καλεσμένος στην εκπομπή «Με Αγάπη Χριστιάνα» και στο ένθετο “Let’s Talk” βρέθηκε ο Λώρης Λοϊζίδης, όπου μίλησε στον Τάσο Ευαγγέλου για τη νέα θεατρική του παράσταση «Μια Νύχτα στον Παράδεισο», τη μακρόχρονη πορεία του στην υποκριτική, τις αλλαγές στην τηλεόραση, αλλά και τα νέα επαγγελματικά του σχέδια.

Μέσα από τη συνέντευξή του, ο αγαπημένος δημιουργός προχώρησε και σε μια ειλικρινή εξομολόγηση για τις απαιτητικές περιόδους της καριέρας του, παραδεχόμενος ότι η υπερβολική αφοσίωσή του στη δουλειά είχε σημαντικό αντίκτυπο τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην υγεία του.

Όπως ανέφερε, υπήρξαν εποχές κατά τις οποίες συνδύαζε τη συγγραφή και τα γυρίσματα δύο τηλεοπτικών σειρών με τις θεατρικές του υποχρεώσεις, λειτουργώντας σε εξαντλητικούς ρυθμούς και στερώντας από τον εαυτό του ακόμη και τις απαραίτητες ώρες ξεκούρασης.

«Πλέον τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Στο παρελθόν, με τις σειρές που γράφαμε κάθε μέρα, γυρίζαμε, γράφαμε, γυρίζαμε, γράφαμε, ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα. Τώρα κάνω το θέατρο όποτε έχω χρόνο, η ταινία έρχεται με τον χρόνο της…», ανέφερε αρχικά.

Στη συνέχεια, μίλησε για το τίμημα που είχε αυτή η εξαντλητική καθημερινότητα, λέγοντας: «Πολλές φορές στο παρελθόν έπιασα τον εαυτό μου να αφήνει τη δουλειά να του κάνει κακό. Υπήρχαν εποχές που έκανα δύο σειρές και θέατρο. Έγραφα, έπαιζα και δεν κοιμόμουν. Άρα έκανα κακό στον εαυτό μου, στο περιβάλλον μου και στην οικογένειά μου. Έκανα κακό στην υγεία μου».

Δείτε αναλυτικά τα όσα εξομολογήθηκε:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , , ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ