Μια ξαφνική περιπέτεια υγείας αντιμετώπισε η Ανθή Βούλγαρη, η οποία χρειάστηκε να απευθυνθεί άμεσα σε γιατρούς όταν παρατήρησε ανησυχητικά συμπτώματα στο σώμα της.

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια είδε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να εμφανίζονται εξανθήματα, γεγονός που την ανησύχησε έντονα και την οδήγησε στην αναζήτηση άμεσης ιατρικής βοήθειας.

Μιλώντας το πρωί της Τετάρτης στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», η Ανθή Βούλγαρη περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε, εξηγώντας ότι αρχικά φοβήθηκε πως επρόκειτο για έντονη αλλεργική αντίδραση. Όπως ανέφερε, χρειάστηκε να επισκεφθεί δομές υγείας και να αναζητήσει εξειδικευμένο γιατρό προκειμένου να διαπιστωθεί η αιτία των συμπτωμάτων της.

Παράλληλα, η παρουσιάστρια δεν έκρυψε την απογοήτευσή της για τις δυσκολίες που συνάντησε μέχρι να εξυπηρετηθεί, σχολιάζοντας τα προβλήματα και τις ελλείψεις που εξακολουθούν να υπάρχουν στον χώρο της δημόσιας υγείας.

Όλα όσα αποκάλυψε

«Κάτι με πείραξε εμένα εχθές, κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα και βγάζω σπιθουράκια σε όλο μου το σώμα. Ώπα λέω, αλλεργικό σοκ. Λέω ντάξει αναπνέεις, είσαι καλά. Εχθές το μεσημέρι που έφυγα από εδώ το έπαθα. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία λέω εντάξει θα πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Λέω στον Κώστα πήγαινε βρες μου δερματολόγο, παθολόγο δεν είχε. Έναν γενικό γιατρό! Τι να μου κάνει ο γενικός γιατρός όμως;

Μου λέει θέλετε δερματολόγο! Φεύγω ξεκινάω να πάω στο Συγγρός. 40 λεπτά, λέω αν είχα κάτι χειρότερο θα είχα μείνει στο δρόμο. Πες ότι με έπιανε αλλεργικό σοκ.. Φτάνω στο νοσοκομείο εκεί, 30 άτομα από έξω, καλά λέω τελειώσαμε. Είχε πάει η ώρα 18:00! Τελικά βρήκα στη Νέα Σμύρνη ένα γιατρό και κατέβηκα. Ρε συ δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, να μην έχει στην ανατολική Αττική ένα νοσοκομείο. Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι.

Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Κάτι λέει με τσίμπησε. Μου είπαν να κάτσω μια εβδομάδα. Μου είπε ότι μπορεί να σε κολλήσω (είπε στον Ιορδάνη). Έφαγα και αυγά και σοκολάτα και φράουλες. Λες να με τσίμπησε καμιά αράχνη;

Δεν είναι το θέμα μας εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται σε όλοκληρη περιοχή να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας! Κι αυτοί οι άνθρωποι τι να κάνουν;»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ