Από το 1913 η Prada αμφισβητεί τις συμβάσεις, ανοίγοντας διαλόγους και καλώντας το κοινό σε έναν δημιουργικό πειραματισμό καθώς επεκτείνει τους ορίζοντες του. Σήμερα, αυτή η φιλοσοφία του οίκου συνεχίζεται, με το Prada Paradigme: ένα άρωμα που αμφισβητεί τις παραδοσιακές αντιλήψεις θέτοντας μια φαινομενικά απλή ερώτηση – Κι αν υπάρχει διαφορετικός τρόπος; (What if there’s another way?) Το Prada Paradigme δημιουργήθηκε για όσους διαμορφώνουν την πορεία τους μέσα από την εξερεύνηση και διερευνά την αλληλεπίδραση ανάμεσα στον εσωτερικό και τον εξωτερικό κόσμο.

Κλείνοντας μέσα του τη χαρακτηριστική ένταση της Prada, αναδίδει μια περίτεχνη κεχριμπαρένια και ξυλώδη υπογραφή, που είναι εξαιρετικά περίπλοκη μέσα στην απλότητά της και τολμηρή μέσα στην αυτοσυγκράτησή της, ενώ είναι εμποτισμένο με τη μοναδική avant-garde ταυτότητα της μάρκας.
PRADA PARADIGME: ΚΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ;

Μέσα από ένα παιχνίδι με τη λέξη “Prada” και μια νύξη στο εμβληματικό γυναικείο άρωμα της μάρκας, το Paradoxe, το νέο Paradigme Eau de Parfum μας προσκαλεί να αντισταθούμε στους περιορισμούς του κομφορμισμού και να ξεκινήσουμε μια περιπέτεια δημιουργικών αλλαγών, εξερευνώντας πολλές και διάφορες οδούς έκφρασης της ταυτότητάς μας. Απορρίπτοντας τη στασιμότητα και επιλέγοντας την αδιάκοπη κίνηση, τον πειραματισμό και την ατομικότητα, παρακάμπτει το κατεστημένο και ενθαρρύνει τις μικρές αλλαγές που δημιουργούν νέες δυνατότητες. Η αυτοπεποίθηση επαναπροσδιορίζεται μέσα από την περιέργεια, η δύναμη μέσα από την λεπτότητα, η επιτυχία μέσα από την ελευθερία να δημιουργείς το δικό σου πρότυπο.

Paradigme [πα-ρα-ντάιμ] (παράδειγμα, υπόδειγμα): ουσιαστικό. Μια νέα οπτική. Ένας νέος τρόπος σκέψης, δράσης, ύπαρξης. Παραμένοντας πιστό στη δέσμευση της Prada για απεριόριστη δημιουργικότητα, το Paradigme είναι η επιτομή αμέτρητων εμπειριών, το αποκορύφωμα μιας συνεργασίας μεταξύ τριών αρωματοποιών αναγνωρισμένων για την αριστοτεχνία τους: της Marie Salamagne, του Bruno Jovanovic και του Nicolas Bonneville.

Γεννημένο μέσα από δυναμικές συζητήσεις και πειραματισμούς, το Prada Paradigme επαναπροσδιορίζει την ανδρική αρωματοποιία μέσα από απρόσμενες συνθέσεις. Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσονται και αποκαλύπτονται οι νότες σε ένα άρωμα απεικονίζεται συνήθως ως πυραμίδα, με τις νότες κορυφής να γίνονται πρώτα αισθητές, ακολουθούμενες από τις νότες καρδιάς και τέλος τις νότες βάσης που είναι αυτές με τη μεγαλύτερη διάρκεια. Αντιστρέφοντας την παραδοσιακή αρχιτεκτονική των αρωμάτων, μια ανεστραμμένη πυραμίδα που μοιάζει να απηχεί το ίδιο το εμβληματικό τρίγωνο της Prada ανατρέπει αυτή τη δομή, αποκαλύπτοντας τη σύνθεσή του Paradigme από τη βάση προς την κορυφή.

Το αποτέλεσμα είναι ένα απροσδόκητο αλλά εξαιρετικά εκλεπτυσμένο άρωμα που αναθεωρεί τον παραδοσιακό τρόπο δημιουργίας αρωμάτων, βρίσκοντας νέα έκφραση και νέες δυνατότητες μέσα από την ανεστραμμένη αρχιτεκτονική.

«Η ανατροπή των συμβατικών κανόνων της σύνθεσης αρωμάτων, ώστε να δημιουργηθεί μια “αντίστροφη πυραμίδα”, επιτρέπει στο άρωμα να εξελίσσεται μοναδικά, αναδύοντας πρώτα τις νότες βάσης και αποκαλύπτοντας σταδιακά τις νότες καρδιάς και κορυφής. Αυτή η αντιστροφή δημιουργεί μια πραγματικά σαγηνευτική και απροσδόκητη εμπειρία.»Nicolas Bonneville, Αρωματοποιός

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΕΝΟΣ SIGNATURE ΑΡΩΜΑΤΟΣ

Από την πρώτη κιόλας στιγμή, το Paradigme δηλώνει τη μοναδικότητά του, θέτοντας ένα νέο οσφρητικό υπόδειγμα εκλεπτυσμένης, avant-garde αρρενωπότητας, που ταλαντεύεται ανάμεσα στην τρυφερή ζεστασιά και τη συναρπαστική φρεσκάδα. Καθώς η ανεστραμμένη πυραμίδα ξεδιπλώνεται, αποκαλύπτεται η κεχριμπαρένια ξυλώδης καρδιά του αρώματος, όπου το Περουβιανό Βάλσαμο, η Ρητίνη Βενζοΐνης και το Ξύλο Γουαϊάκ χαρίζουν μια καπνιστή, ρητινώδη αίσθηση, ταυτόχρονα έντονη, φωτεινή και εθιστική.

Αυτή η αισθησιακή δύναμη έρχεται σε αντίθεση με την καρδιά του αρώματος, δημιουργώντας έναν απρόσμενο διάλογο με το Γεράνι: μια πράσινη φρεσκάδα γεμάτη ενέργεια και ένας εμβληματικός κώδικας της ανδρικής αρωματοποιίας, που επανερμηνεύεται με λουλουδάτες, ρόδινες αποχρώσεις. Τέλος, η παλλόμενη αυτή καρδιά συναντά το αναζωογονητικό Περγαμόντο Καλαβρίας και τους αιθέριους Μόσχους, χαρίζοντας απαράμιλλη λάμψη και παρατείνοντας τη ζωηράδα του αρώματος.

«Το Paradigme είναι μια ακαταμάχητα αρμονική εμπειρία έντασης, μέσω της οποίας οι αισθήσεις περιηγούνται ασταμάτητα, ανάμεσα στην απαλότητα και τη φρεσκάδα, τη δύναμη και τη λεπτότητα, την ισχύ και την τρυφερότητα.

Marie Salamagne, Master Αρωματοποιός
Οσφρητική Οικογένεια: Κεχριμπαρένια Ξυλώδης
Νότες:
Κορυφή: Περγαμόντο Καλαβρίας
Καρδιά: Γεράνι Bourbon
Βάση: Κεχριμπαρένιες Ξυλώδεις Νότες

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΝΟΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΠΟΥΚΑΛΙΟΥ
Το μπουκάλι Paradigme προκαλεί αμέσως την περιέργεια. Εμπνευσμένο από τη ριζοσπαστική κομψότητα του μινιμαλισμού, αποτυπώνει το στίγμα του οίκου μέσα από τη γεωμετρική σιλουέτα του. Παίζοντας έντεχνα με της αντιθέσεις, το μπουκάλι ισορροπεί ανάμεσα σε λείες επιφάνειες και ανάγλυφες λεπτομέρειες, δημιουργώντας μια πρωτοποριακή avant-garde δήλωση μέσα από το ανάγλυφο τρίγωνο Prada. Η κλίση του τριγώνου και οι λοξές γραμμές δημιουργούν μια αρχιτεκτονική δομή, ενώ η σαγηνευτική χρωματική διαβάθμισή του γυαλιού από μαύρο σε πράσινο αποκαλύπτει κρυμμένα βάθη του μπουκαλιού.

Το διακριτικό μαύρο πώμα —ίδιο με του Paradoxe— λειτουργεί ως απτός σύνδεσμος ανάμεσα της δύο εμβληματικές οικογένειες αρωμάτων. Η εξωτερική συσκευασία είναι χαραγμένη ώστε να θυμίζει το χαρακτηριστικό δέρμα Saffiano του οίκου με την σταυρωτή πλέξη και φέρει το χαρακτηριστικό ασημένιο λογότυπο Prada.

«Όταν σχεδιάζαμε το μπουκάλι Paradigme, αντλήσαμε έμπνευση από τα αρχεία αρωμάτων της Prada και στη συνέχεια αναζητήσαμε τρόπους να επαναπροσδιορίσουμε το σχέδιο μέσα από ένα σύγχρονο πρίσμα. Το πράσινο χρώμα δίνει μια απροσδόκητη αίσθηση. Η λοξοτομημένη άκρη του ανεστραμμένου τριγώνου αναδύεται σαν εκπληκτική λεπτομέρεια, τόσο απόλυτα Prada, εκλεπτυσμένο, αλλά με μια πινελιά εκκεντρικότητας» Coralie Salem, Creative Director Prada Beauty.

Το άρωμα Prada Paradigme διατίθεται στα παρακάτω μεγέθη:
50ml
100ml
Refill 150ml

ΤOM HOLLAND, Η ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ PRADA PARADIGM


Ο Tom Holland, ηθοποιός και επιχειρηματίας, ενσαρκώνει το πνεύμα του Prada Paradigme. Ξεκινώντας την καριέρα του σε ηλικία μόλις 12 ετών στη σκηνή του West End στο Λονδίνο, έχει δημιουργήσει μια πλούσια φιλμογραφία, κερδίζοντας ευρέως την επιδοκιμασία των κριτικών, με πιο χαρακτηριστική την ερμηνεία του στον ρόλο του Spider-Man, τον οποίο ενσαρκώνει από το 2016.

Η επιδραστικότητα του Holland εκτείνεται πέρα από τη μεγάλη οθόνη, αγκαλιάζοντας επιχειρηματικές και φιλανθρωπικές δραστηριότητες, ανάμεσα στις οποίες και η οικογενειακή του φιλανθρωπική οργάνωση, The Brother’s Trust. Ήρεμος και συνάμα εκρηκτικός, ο Holland ενσαρκώνει τον άνδρα του Paradigme, αποπνέοντας μια ήρεμη αυτοπεποίθηση που δεν φοβάται να δείξει ευαλωτότητα, και μια διακριτική αποφασιστικότητα που δεν χρειάζεται ποτέ γίνει κραυγαλέα για να ακουστεί.

Με χιούμορ γεμάτο ζωντάνια, είναι ένας έμφυτος entertainer που εκφράζει το συλλογικό πνεύμα της εποχής, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί μια εσωτερική, ακαταμάχητη έλξη που κινείται μεταξύ των εξωτερικών προσδοκιών και των εσωτερικών του ενστίκτων. Δημιουργός του δικού του αφηγήματος, συνεχίζει να χαράζει τον δικό του δρόμο.

«Ο Tom Holland ενσαρκώνει με τον πιο ιδανικό τρόπο το Prada Paradigme. Είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο και ένας πολυσχιδής επιχειρηματίας, του οποίου η αυθεντική ζεστασιά και η βαθιά, αλλά ήρεμη, αυτοπεποίθηση εκφράζουν ιδανικά την ουσία του αρώματος και την αναζήτηση ενός ‘διαφορετικού τρόπου’ να δημιουργήσει, να εμπνευστεί, να υπάρξει»

Yann Andrea, Global Brand President Prada Beauty

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η καμπάνια του Prada Paradigme γιορτάζει την κίνηση, τον πειραματισμό, την εξέλιξη και την αναζήτηση του προσωπικού αφηγήματος, με τον Tom Holland να πρωταγωνιστεί μέσα από τον φακό του διεθνώς καταξιωμένου σκηνοθέτη Thomas Vinterberg. Ο Vinterberg, απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Κινηματογράφου της Δανίας, τράβηξε για πρώτη φορά την προσοχή με την υποψήφια για Όσκαρ ταινία μικρού μήκους Last Round (Sidste Omgang).

Έγινε διεθνώς γνωστός με το The Celebration (Festen, 1998), για το οποίο απέσπασε το Jury Prize στις Κάννες, ενώ ακολούθησαν το The Hunt (Jagten, 2012) και το βραβευμένο με Όσκαρ Άσπρο Πάτο (Drunk, 2020), που εδραίωσαν τη φήμη του ως κορυφαίου δημιουργού. Πρωτοπόρος του avant-garde κινήματος Dogme 95, ο Vinterberg ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή αισθητική και τις προκλητικές απεικονίσεις της σύγχρονης ταυτότητας, που συχνά συγκρούονται με τη συμβατική αφηγηματική φόρμα.

Η ικανότητά του να αμφισβητεί τους καθιερωμένους κανόνες και να αναζητά νέους τρόπους έκφρασης τον κατέστησε τη φυσική επιλογή για τη σκηνοθεσία της καμπάνιας του Prada Paradigme. Το φιλμ αναδεικνύει ότι η ταυτότητα δεν ορίζεται από μία μοναδική αλήθεια, αλλά από αμέτρητες αυτοανακαλύψεις που συνυπάρχουν και συγκρούονται, για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική έκφραση.

«Έχω περάσει πολύ χρόνο γυρίζοντας με νέους ανθρώπους και έχω δει από κοντά την πίεση που δέχονται. Υπάρχει μια μόνιμη ένταση γύρω από την ταυτότητα, τη συμπεριφορά και τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται σε έναν κόσμο που καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τα social media. Η Prada είναι ένα έξυπνο brand με διάθεση περιέργειας και ένιωσα ότι υπήρχε η δυνατότητα να δημιουργήσω κάτι αληθινό — ίσως κάτι που να προσφέρει λίγη ελευθερία ή ανακούφιση στους νέους. Η δουλειά μου είναι να κάνω ερωτήσεις και, σε αυτό το project, η ίδια η ερώτηση ήταν με έναν τρόπο μέρος της απάντησης
Thomas Vinterberg, Σκηνοθέτης

Δυναμική, συγκινητική και εκτενής στη θεματική της, η καμπάνια διατηρεί έντονα το προσωπικό στοιχείο. Μία χαρακτηριστική σκηνή δείχνει τον Holland να παρακολουθεί ένα βίντεο από την παιδική του ηλικία, όπου χορεύει — μια ιδέα που πρότεινε ο ίδιος. Ζήτησε από τη μητέρα του να το βρει και να το μοιραστεί, ενσωματώνοντας την προσωπική του ιστορία στην αφήγηση της καμπάνιας. Έτσι, ενέπνευσε τους θεατές να σκεφτούν τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ανακαλύψουν τον αληθινό τους εαυτό, να αγκαλιάσουν νέες δυνατότητες και, τελικά, να βρουν το δικό τους αυθεντικό αφήγημα.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ & ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

Η Prada αναλαμβάνει την ευθύνη να προτείνει αντικείμενα design και πρωτοβουλίες που προάγουν τη θετική αλλαγή. Κεντρικό στοιχείο του σχεδιασμού της σειράς Prada Paradoxe ήταν εξ αρχής η δυνατότητα επαναπλήρωσης του μπουκαλιού και με το Paradigme, η Prada Beauty ενισχύει αυτή τη δέσμευση. Κατασκευασμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, το refill 150ml βοηθά τους καταναλωτές να εξοικονομούν 65% γυαλί, 75% πλαστικό και 100% μέταλλο σε σύγκριση με τρία μπουκάλια Prada Paradigme των 50ml.

Με γνώμονα την κοινή φιλοδοξία να προάγει τη θετική αλλαγή συμπεριφοράς, η Prada Beauty συνεργάστηκε με την Emma Watson το 2022, για να αναδείξει τη σημασία της επαναπλήρωσης των μπουκαλιών και να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να φυλάσσουν τα μπουκάλια αρωμάτων τους ως πολύτιμα αντικείμενα αφού είναι επαναγεμιζόμενα. Ο Tom Holland, ως το πρόσωπο του Paradigme, συνεχίζει αυτή την αποστολή με ένα συναρπαστικό και παιχνιδιάρικο βίντεο που προβάλλει τη δυνατότητα επαναπλήρωσης του μπουκαλιού με ενημερωτικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό τρόπο.

Η συνύπαρξη δημιουργικότητας και ευθύνης είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε πτυχής του Prada Paradigme, από τη σύνθεση του αρώματος έως τη συσκευασία του. Το άρωμα βασίζεται σε τέσσερα συστατικά που προέρχονται από βιώσιμες πηγές, όπως το Γεράνι Bourbon, η Περουβιανό Βάλσαμο, το Ξύλο Γουαϊάκ και το Περγαμόντο Καλαβρίας. Επιπλέον, τα γυάλινα μπουκάλια περιέχουν 15% ανακυκλωμένο γυαλί και είναι ανακυκλώσιμα, ενώ τα κουτιά διαθέτουν πιστοποίηση FSC™ MIX.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , , ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ