Μια σημαντική αλλαγή στη ζωή της ετοιμάζεται να κάνει η Βικτώρια Δέλλα, η οποία, μετά τη δύσκολη απώλεια της μητέρας της, Γωγώς Μαστροκώστα, αποφάσισε να προχωρήσει δυναμικά προς το μέλλον και να πραγματοποιήσει έναν από τους μεγαλύτερους στόχους της.

Η 18χρονη, που συγκίνησε το κοινό με τα συγκινητικά λόγια που αφιέρωσε στη μητέρα της, ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την Αθήνα και να μετακομίσει στην Κύπρο, όπου θα ξεκινήσει το νέο κεφάλαιο της ακαδημαϊκής της πορείας ως φοιτήτρια Ιατρικής.

Παρά το βαρύ συναισθηματικό φορτίο των τελευταίων εβδομάδων, δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει την πορεία της, έχοντας ως οδηγό τις συμβουλές και τις αξίες που της άφησε η μητέρα της. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η νεαρή θα εγκατασταθεί στην Κύπρο για τις σπουδές της, κάνοντας το πρώτο βήμα προς την εκπλήρωση του ονείρου της να ασχοληθεί με την Ιατρική.

Η σύνδεσή του με το νησί είναι άλλωστε ισχυρή, καθώς στο παρελθόν αγωνίστηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ανόρθωση, τη φανέλα της οποίας φόρεσε από το 2008 έως το 2010, αποκτώντας στενούς δεσμούς με το κυπριακό ποδόσφαιρο και τον κόσμο του συλλόγου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , , , ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ