Η Μπέλα Χαντίντ, ανέβασε μία φωτογραφία που κλαίει με σκοπό ώστε να μιλήσει για την υποτροπή της νόσου Lyme από την οποία πάσχει.
Το 29χρονο μοντέλο, που είχε διαγνωστεί με τη νόσο το 2012, ενημέρωσε τους followers της μέσω Instagram stories για την κατάσταση της υγείας της, εξηγώντας πως τις τελευταίες ημέρες είναι εξαντλημένη και θεωρεί επίτευγμα μέχρι και το να κάνει μπάνιο χωρίς να λιποθυμήσει.
Στην ανάρτησή της ανέφερε:
«Δεν έχω καταφέρει να ξεπεράσω αυτή την υποτροπή… Κοιμήθηκα 11 ώρες. Πάλι… Υπνάκος κάθε μέρα. Ακολούθησα κάθε πρωτόκολλο από κάθε γιατρό που έχω δει. Ακόμα τίποτα δεν βοηθά. Όποιος ξέρει, ξέρει». Η Χαντίντ πρόσθεσε επίσης: «Έχω διαγνώσει τον εαυτό μου με άλλα 12 πράγματα, οπότε αυτό είναι καλό».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ BELLA HADID
ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ