Το όνομα της κόρης του αποκάλυψε ο Snik, δηλώνοντας πως με τη σύντροφό του αποφάσισαν να την ονομάσουν Μπόνι, όπως ονομάζεται και το νέο του άλμπουμ.

Όπως επισήμανε, είναι εμπνευσμένο και από την ταινία «Μπόνι και Κλάιντ».

Ο τράπερ έκανε δηλώσεις στην εκπομπή «Πρωινό» τη Δευτέρα 22 Ιουνίου σχετικά με τη γέννηση του παιδιού του τον Απρίλιο και ανέφερε αρχικά πως είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής του: «Είμαι στα καλύτερά μου. Έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Είμαι συγκινημένος», είπε.

«Προς το παρόν, επειδή κοιμάται και τρώει, θέλω να μου ξανακάνεις την ερώτηση σε τρεις-τεσσερις μήνες που το μωρό θα μιλάει. Ήδη χαμογελάει, αλλά θα είμαι ο πιο χαζομπαμπάς που παίζει», συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στο όνομα που θα πάρει, ο Snik αποκάλυψε: «Θα την πούμε Μπόνι, σαν το όνομα του άλμπουμ μου και σαν το Μπόνι και Κλάιντ. Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ αυτό το όνομα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ