Tις πρόσφατες δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη και τον σχολιασμό που, όπως είπε ο ηθοποιός, έχει δεχθεί κατά καιρούς, εξέφρασε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Buongiorno».
Όλα όσα είπε ο Βασίλης Μπισμπίκης
«Δεν θέλω την αποδοχή από όλους. Το τρακάρισμα ήταν ένα λάθος, το πλήρωσα. Δεν υπήρχαν θύματα. Θέλω να κα΄νω ό,τι θέλω στη ζωή μου, να χορεύω, να φιλιέμαι. Την άλλη μέρα παίζεις παντού και σε σχολιάζει ο κάθε άνθρωπος στην τηλεόραση. Άσε τους ανθρώπους να κάνουν ό,τι θέλουν. Σου πείραξαν την οικογένεια;
Να κρυφτεί κάποιος επειδή είναι αναγνωρίσιμος; Εγώ ό,τι και να κάνω είμαι ο εαυτός μου και βγαίνει προς τα έξω. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, οι διπλανοί μου έχουν. Εγώ δεν επηρεάζομαι. Μη σου πω ότι τη βρίσκω που τους τη σπάω. Μαζεύομαι μόνο για τους ανθρώπους στον στενό μου κύκλο. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα (σ.σ. να είμαστε πιο σεμνοί με τη Δέσποινα), δεν θα σταματήσουμε να αισθανόμαστε και να είμαστε ο εαυτός μας επειδή οι άλλοι θα σηκώσουν ένα κινητό και ζούνε μέσα από τις ζωές των άλλων.
Υπάρχει μια θεωρία ότι οι άνθρωποι έχουν ηδονή να δομούν, περισσότερο να σε αποδομούν και μετά να σε ξαναδομούν. Η τηλεόραση φτια΄χνει όλη αυτή την αγάπη που έχει ο κόσμος και δεν έχει να κάνει με την ψυχαγωγία. Αν πάρεις αποδοχή από αυτούς τους ανθρώπους κάτι δεν κάνεις καλά ή γίνεσαι ίδιος».
Τα σχόλια του Δημήτρη Ουγγαρέζου
«Ανέφερε τον σχολιασμό και καταλαβαίνω ότι έχει καεί με το χυλό και φοβάται και το γιαούρτι»
«Καλό είναι, για να μην τσουβαλιάζουμε, αν θέλει κάτι ο Βασίλης, αφού ακόμα τον απασχολεί και τον πονάει ο σχολιασμός που υπέστη, να μας πεις… Ο Ουγγαρέζος, η Κατερίνα, ο Άρης, αυτό. Γιατί από ένα σημείο και μετά μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό. Κάνει και χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους. Και αν εγώ βγω και απαντήσω, θα πουν ότι έχω τη μύγα. Δεν ξύπνησα εγώ ένα πρωί και είπα ότι θα σχολιάσω τον Βασίλη Μπισμπίκη».