Σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, πήρε μια ακόμη αναβολή, η πολύκροτη δικαστική υπόθεση που αφορά την καταγγελία της Μίνας Αρναούτη και της Φρόσως Κυριάκου σε βάρος 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη.
Συγκεκριμένα οι 2 γυναίκες βρέθηκαν από νωρίς στα δικαστήρια με την ελπίδα πως, έπειτα από χρόνια αναμονής, η διαδικασία θα προχωρούσε και η υπόθεση θα έμπαινε στην τελική της ευθεία. Ωστόσο, η εξέλιξη ήταν διαφορετική, καθώς η δίκη αναβλήθηκε εκ νέου, προκαλώντας την έντονη απογοήτευση της Μίνας Αρναούτη.
Λίγες ώρες αργότερα, η ίδια θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για τη νέα καθυστέρηση.
Όλα όσα είπε
«Για άλλη μια φορά η υπόθεση αναβλήθηκε μολονότι ήμασταν παρούσες και εγώ και η εγκαλούσα με τους δικηγόρους μας και έτοιμες να τελειώσει επιτέλους αυτή η δίκη.
Η υπεράσπιση ζήτησε αρχικά να κρατηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα όταν τελικά εκφωνήθηκε να διαπιστώσουμε ότι ο ένας κατηγορούμενος προτίμησε να μην έρθει στο δικαστήριο, όμως το δικαστήριο εξαντλώντας την επιείκειά του, με την αποφυγή της απουσίας ενός μόνο μάρτυρα, ανέβαλε την υπόθεση για τον Οκτώβριο.
Για άλλη μια φορά θα έρθουμε, για άλλη μια φορά θα υποστούμε αυτή τη βάσανο, για να δικαιωθούμε για το αυτονόητο και το προφανές. Για μια υπόθεση που έχει ξεκινήσει από το 2020 και που παράλληλα με τη δίκη μας ανάβρουν και, τι έχουμε υποστεί από τότε, μας ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα»,
Δείτε τη σχετική ανάρτηση
