Με μια ανακοίνωση που προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον και ανησυχία στους θαυμαστές της, η Καίτη Γαρμπή ενημέρωσε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram ότι οι προγραμματισμένες εμφανίσεις της στην Έδεσσα, τη Θεσσαλονίκη και τον Βόλο δεν θα πραγματοποιηθούν.
Η γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια εξήγησε τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απρόσμενη απόφαση, ενημερώνοντας το κοινό της για την ακύρωση των συναυλιών των επόμενων ημερών.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Όπως αποκάλυψε η Καίτη Γαρμπή, ο λόγος που αναγκάζεται να ακυρώσει τις συναυλίες της για τις επόμενες 3 εβδομάδες είναι ότι η ίδια έπαθε ψύξη η οποία εξελίχθηκε σε φαρυγγολαρυγγίτιδα με αποτέλεσμα να χρειάζεται να προβεί σε αφωνία για περίπου 1 μήνα.
Όλα όσα είπε
«Αγαπημένοι μου, κάνω αυτό το βίντεο, για να σας ανακοινώσω πως θα ακυρώσουμε μέρος των καλοκακιρνών μας εμφανίσεων μας. Έπαθα μία πολύ γερή ψύξη…όλοι ξέρουμε στα τηλεοπτικά πλατό, υπάρχει πολύ ισχυρός εξαερισμός των κλιματιστικών για να αντισταθμίσει την θερμότητα από τα φώτα και τον μεγάλο αριθμό των ανθρώπων.
Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι, το οποίο το παλεύω για να έρθει με κορτιζόνη εδώ και ένα μήνα περίπου. Κάθε μέρα, από λίγο, κάτι γίνεται, κάπως φεύγει. Όμως η ψύξη αυτή εξελίχθηκε σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα. Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλλε αυστηρή αφωνία τουλάχιστον για 3 εβδομάδες. Και ειδική αγωγή για να μην κινδυνέψει η φωνή μου.
Όλα θα πάνε τέλεια, το ξέρω. Να μην ανησυχείτε, σε ένα μήνα περίπου, θα είμαστε πάλι μαζί….Θέλω την αγάπη σας και την προσευχή σας».