Ανακοινώθηκε σήμερα, Κυριακή 3 Δεκεμβρίου, στο Λος Άντζελες η Νικόλ Κίντμαν ως η νέα πρέσβειρα του οίκου Balenciaga για την κολεξιόν Φθινοπώρου 2024.

Και ενώ οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό είναι υπέροχες ο παγκόσμιος Τύπος δεν υποδέχτηκε ευχάριστα την είδηση.

Ο οίκος Balenciaga βρίσκεται στο στόχαστρο, μετά τα τεράστια κύματα αποδοκιμασίας που προκάλεσε το 2022, η καμπάνια, που απεικόνιζε παιδιά να κρατούν  BDSM λούτρινα.

Φωτογράφος της καμπάνιας «Gift Shop» ήταν ο βραβευμένος του National Geographic Gabriele Galimberti.

Η καμπάνια απεικόνιζε παιδιά να κρατούν τσάντες και λούτρινα αρκουδάκια ντυμένα με δερμάτινα λουριά και κολάρα ενώ στο τραπέζι μπροστά τους υπήρχαν ποτήρια με κρασί.

Ωστόσο δεν ήταν το πρώτο ατόπημα. Νωρίτερα μία προηγούμενη καμπάνια με θέμα το «γραφείο», που ονομάστηκε Garde-Robe, την οποία δεν είχε φωτογραφήσει ο Galimberti, περιελάμβανε στο βάθος μια εικόνα από μια απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ κατά Ουίλιαμς.

Αυτή η απόφαση έκρινε την προώθηση της παιδικής  πορνογραφίας παράνομη και πως δεν προστατεύεται από την ελευθερία του λόγου.

Στις 24 Νοεμβρίου, ο οίκος Balenciaga δημοσίευσε μια δήλωση στο Instagram σχετικά με την καμπάνια, ζητώντας συγνώμη.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η εορταστική μας καμπάνια. Καταδικάζουμε σθεναρά την παιδική κακοποίηση» ανέφερε μεταξύ άλλων ενημερώνοντας ότι έχει αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση από όλες τις πλατφόρμες.

Ώρες αργότερα, η εταιρεία δημοσίευσε μια δεύτερη δήλωση μέσω Instagram, ζητώντας συγγνώμη και για την «εμφάνιση ανησυχητικών εγγράφων» στην καμπάνια Garde-Robe.

Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά τις αντιδράσεις για τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών, ο καλλιτεχνικός διεθυντής του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia ζήτησε συγνώμη μέσω Instagram.

Απολογήθηκε μεταξύ άλλων «για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή της ιδέας σχετικά με την καμπάνια» αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την φωτογράφιση.

«Ήταν ακατάλληλο να έχουμε παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά», έγραψε μεταξύ άλλων.

Σε μία προσπάθεια επιπλέον επανόρθωσης τον Φεβρουάριο του 2023 ο οίκος ανακοίνωσε συνεργασία με την ένωση για τα παιδιά National Children’s Alliance (NCA), μία ΜΚΟ με βάση την Ουάσινκγτον.

Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν έχουν πειστεί για την προθέσεις του οίκου και αντέδρασαν στην επιλογή της Νικόλ Κίντμαν, μητέρα τεσσάρων παιδιών, να ταυτίσει το όνομα της με το ισπανικό brand. Άλλωστε πολλές διασημότητες έχουν διακόψει δημόσια τους δεσμούς με την Balenciaga, ζητώντας από τους followers να μην κάνουν αγορές από την επιχείρηση, ώστε να το ξανασκεφτούν.

Από καλλιτεχνικής άποψης βεβαίως οι φωτογραφίες είναι υπέροχες.

Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ