Τη συνάντηση που είχαν χθες ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη σχολίασαν σήμερα στον αέρα του “Buongiorno”.
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, μάλιστα, το πήγε ένα βήμα παραπάνω και πέταξε τη δική του ατάκα!
«Είχαν τσακωθεί; Αυτό θέλω να μάθω εγώ. Άμα τα βρίσκουν οι παλιοί φίλοι… Εγώ προτείνω τα επόμενα να είναι Φώτης και Μαρία.
Και Καινούργιου – Μπάρκα θα έβλεπα ξανά εγώ. Αυτό να το δούμε, ρε παιδί μου. Δεν είχαν συνεργαστεί, είχανε μαλώσει όμως»
είπε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ KΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ, ΔΑΝΑΗ ΜΠΑΡΚΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ